دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

✿ــــ✿

....!!!!

1391/12/7 22:50
281 بازدید
اشتراک گذاری

من داخل اتاق تسنیم , در حال مرتب کردن داخل کمدهااوه

تسنیم بیرون از اتاق , در حال تماشای پویا  خیال باطل

من : تسنـــــــــــــــــیم اون مسواک زرده رو از توی کابینت برام میاری ؟

تسنیم در حالی که به طرف اتاق میومد که درست بشنوه :کووووودوم .....؟؟؟؟سوال

من : همون زرده که دیروز هم گفتم برام آوردی ...

تسنیم در حال خارج شدن از اتاق : چشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم قربان ....مژه

من : تعجبتعجبتعجب.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

ستاره زندگی
7 اسفند 91 22:58
پس مهندس کوچولوی ما، چشم قربان هم میگه


هههههه ....
گاهی واقها یک چیزی رو میشنوی که اصلا انتظار نداری....
مامان محمد و ساقی
8 اسفند 91 0:52
گاهی وقتا آدم تو حرفهای این بچه ها می مونه
حالا خوبه تسنیم بلند شده و آورد.ساقی اصلا" خودشو تکون نمیده


ســـــــــــــاقی ... میام میگیرم میخورمتااااا همونه توپلتر از تسنیمه
توی عکس که اینجوری به نظرم میاد
FARIBA
8 اسفند 91 1:34
آآآآآآخ.که خاله قربون اون حرف زدنت بشه....چه حاضر جواب


خدا نکنه عزیزم
فهیمه مامان سینا
8 اسفند 91 16:59
از دست این وروجکها

اگه اجازه میدید لینکتون کنم


صاحب اختیارید عزیزم
مامان نفس طلایی
8 اسفند 91 18:16
ای جانم
خصوصی


تشكر خانمى
مامان نفس طلایی
8 اسفند 91 20:48



خيلى ممنون از حضورتون
شبنم
8 اسفند 91 21:59
سلام دخترکوچولوی سه ساله ی بامزه ی خوشمزه ی خوشگل دوست داشتنی ام
اخه من الان توی این وبلاگ زیبات ذوق کدوم یکی از چیزهایی که دارم می خونم رو باید بکنم؟
ذوق وصالت با ای پد، یا این شیرین کاری هایی که مامانی تعریف کرده، قاضی محترم؟
زاغی کوچولوی خونه، اگر بدونی چقدر خندیدم از دیدن اون طشت سفیدی که توش از دمپایی و موچین مامان گرفته تا گوشی موبایل رو جمع کرده بودی!!!


سلام شبنم خانمی .....
از این وراااااا .....
خوشحالم دوباره برگشتی و به اون حرفها اهمیت ندادی ....
واقعا آفرین
دوست دارم همیشه خوشحال باشی و خنده روی صورتت باشه
خیلی ممنون از کامنت پر از احساست


مامان نیایش
8 اسفند 91 22:02
امان امان از شما وروجکا قربانت را قربان جیگر !!
میگم مامانی واقعا این طوری بهتره که یه پست رو تو 5 تا پست بذارم هههههههه



میدونی مامانی کامنت گذاشتنش راحتره
اونجوری من اول یه دور میخونم و میخندم بعد یه دور دیگه میخونم و مینویسم تازه بازم یه چیزایی جا میمونه
حالا تا دو سه تا موضوعم جا داره ولی ده تا نـــــــــــــــه
عیوس خانم رو ببوسش محکم
شبنم
8 اسفند 91 22:09
گیلیدی کی کیوی دسته گل، می خوام یه چیزی رو اروم فقط در گوش خودت بگم:
مامانی تو دوستش دارم و یجورایی خاطرش واسم خیلی عزیزه..اخه همیشه خوشم می اومده از این خانم هایی که هم پاییندی به اصول و قواعد مذهبی شون رو سر جای خودش توی زندگی شون به شکلی عالی به جای میارن..هم کاملا حس می کنی که ادم های باحال و باکلاس و باسواد و اهل مطالعه ای هستن که کلاس کاری شون رو توی تربیت بچه شون هم می تونی ببینی..و همین طور توی سایر جزییات زندگی شون.
تازه شم دلسوز و مهربون هستن و از اسلام فقط عبادات فردی شو یاد نگرفتن..یه کلام اینکه با ادم مذهبی هایی که تو جو اجتماع و برخورد با دیگران هم خیلی پررنگ حس شون می کنی و حرفت رو می فهمن و باهاشون راحتی و باعث ارامشت هستن، خیلی حال می کنم....تو نت با چند تایی از این مدل خانم ها اشنا شدم که تجربه های دوستی خیلی شیرینی هستن واسم،و مامانی شما هم یکی از همون عزیزترین هاست قاضی محترم!!



الان اینایی که در گوش تسنیم گفتی منظورت من بود م .....؟؟؟
من الان دارم آب میشم توی صندلی .....
شبنم خانم, خانمی و خوبی از خودته این قدر شرمنده نکن
مامان محمد و ساقی
9 اسفند 91 13:42
سلام
رمز رو خصوصی گذاشتم
راستی ساقی خیلی لاغره


خیلی ممنون
مامان محمد و ساقی
9 اسفند 91 14:15
ممنون از وقتی که گذاشتین و باز هم ممنون از راهنماییهاتون
همین الان وزنش کردم 14 کیلو بود


خواهش می کنم عزیزم انشالله موفق باشید
آهااااااا .... خوب تسنیم کمتره دیگه البته قدشون هم هست بزار برم وزنش کنم .....
13 بود ...
مامان آمیتیس
9 اسفند 91 15:44



ممنون عزیز جان ...
م(خط خطی خوانا)
9 اسفند 91 19:55
اخی
ای جان
خدا حفظش کنه


سلامت باشید گلم ...
ممنون
م(خط خطی خوانا)
9 اسفند 91 19:55
در مورد اسمش نمیدونستم
قشنگه


ممنون از لطفتون
علامه کوچولو
9 اسفند 91 22:20
سلاااااااااااااااااااااام عزیزم
قربون اون زبون فلفلیت بشم قربان



سلام مامانی علامه عزیز محمد باقر جان ...
خدا نکنه خانم ...
ممنون از نگاهتون
مامان( فاطمه، گل بابا)
9 اسفند 91 22:27



خانمی خودتون گل هستید ...
تشکــــــــــــر
مامان طهورا عسلی
10 اسفند 91 0:33
سلام قربان .



ســــــــــــــلام .....
امیر مهدی و عمی
10 اسفند 91 13:58
سلام سلام بر مامانی و
شیرین زبون دوست داشتنی


باریکلا


سلام بر شما ...
شما خوبید ؟ امیر مهدی جان خوبه ...؟
ممنون از لطفتون
مادر کوثر
10 اسفند 91 14:34
عزیزممممممم
شیرینم
ببوسش


بالاخره اثاث کشیدیم خونه جدید
مردم دیگه
له شدم
همش خودم بالا سر کارگرا بودم
دو شبه نخوابیدم
ولی دیگه حداقل ذهنم ازاد شد
کم کم میچنم
بوسسسس


سلاااااااااااام مامانی قربونت برم
خسته نباشی
دلم برات یه ذره شده ....
همش به یادتم ....
خدا روشکر که منتقل شدین ...
مامان کوثری
12 اسفند 91 16:15
تقویم 92 با عکس کودک عزیزتان کارت تبریک عید با عکس کودک دلبندتان طراحی تم های مختلف جشن همه با طرح های زیبا و متفاوت به یه بار دیدن می ارزه حتما از طرح های ما دیدن کنید http://temparti.blogfa.com/ امیدوارم مورد پسندتون باشه منتظر شما هستیم دیگه چیزی به آخر سال نمونده عجله کنید
مامان محمدمهدی
13 اسفند 91 8:19
حالا بچه احترام میزاره دیگه چرا تعجب میکنی


آخه يه دفعه فوران كرد ......
مامان علی مرتضی
15 اسفند 91 23:45
عزیز دلم فدات بشم که اینقدر حرف گوش کنی


خدا نکنه ..
خیلی ممنون از لطف و محبتت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد